skoro tak chetnie poruszana jest sprawa gwarancji to radze zapoznac sie z przepisami. bo gwarancja to nie wszystko. moge jej nie dostac a produkt reklamowac i dochodzic swoich praw
Nie no jasne, tylko chyba Ty jako jedyny tak bardzo podkreślasz te wszystkie prawa i często się do nich odnosisz to bardzo dobrze bo może w końcu ludzie odważą się walczyć o swoje prawa a nie będą się poddawać jak to zwykle niestety bywa :/
Prawo jest ale nie zawsze zadziała dobrze w kierunku klienta.Miałem doczynienie z reklamacją,nie okularów,ale pani stwierdziła, że towar nie wygląda tak mocno zniszczony po praniu żeby wziąść towar na reklamację.Jeśli ja uważam inaczej mogę z korzystać z rzecznika do spraw konsumentów.Czasami nie warto.Bo musiałbym na własny dodatkowy koszt robić wszystko.Ciekawe jak by to się skączyło i kto na to ma czas.Kupiłem nowy w innym sklepie.
porady u rzecznika praw konsumenta sa bezplatne wystarczy podejsc, nawet pomoga wniosek wypelnic - idziesz z takim wnioskiem podpisanym do sprzedawcy i czekasz 14dni na odpowiedz, w przypadku jej braku - oznacza, ze reklamacja zosala ujeta.
Bardzo wazne jest w pismie okreslenie CZEGO oczekujesz, jakiego rozwiazania i nie zawsze trzeba sie upierac przy zwrocie kwoty.
Z tą linią brwi jest bardzo różnie. Słyszałam że brwi, choć trochę powinny być widoczne nad okularami przeciwsłonecznymi. W praktyce jest różnie. Casem okulary są tak duże że zasłaniają brwi całkowicie, ale są dobrze dopasowane kształtem do twarzy i wyglądają super.
A co maja wspolnego brwi z okularami? Wybieram takie ktore mi odpowiadaja, w ktorych sie sobie podobam, ktore maja filtr UV (najlepiej polaryzacje - wtedy samemu mamy pewnosc co kupujemy) - rozumiem, ze to jak u kobiet z wyborem koloru samochodu Zwlaszcza, ze kobiety ze swoimi brwiami robia rozne rzeczy Chcesz aby byly widoczne - wybierz mniejsze, chcesz je ukryc - wybierz wieksze.