Obsługa klienta anglojęzycznego - 23.02.2019, Gdańsk

Cechy optyczne, stowarzyszenia optyczne, organizacje zrzeszające optyków.

Obsługa klienta anglojęzycznego - 23.02.2019, Gdańsk

Postprzez Aga_Sullog » 29 sty 2019, o 22:40

O czym będzie mowa...
1. Indywidualne podejście do klienta anglojęzycznego z naciskiem na różnice kulturowe i mowę ciała
2. Symptoms, signs - objawy z jakimi zgłaszają się pacjenci (np.
swelling, bad itching, follicular bumps, etc.)
3. Słownictwo specjalistyczne związane z
soczewkami (fitting lenses, permeability, lubricity, wettability, etc.))
4. Słownictwo specjalistyczne związane z soczewkami okularowymi (rodzaje korekcji okularowej, powłoki, części składowe okularów w EN, terminy EN przydatne w naprawie oprawy, np. dogiąć zausznik, wyregulować noski, itp.)
5. Techniki językowe EN budujące zaufanie klienta anglojęzycznego
6. Koło sprzedaży/produktywności – bardzo skuteczne narzędzie w psychologii biznesu, celem tego ćwiczenia jest uzmysłowienie sobie poziomu satysfakcji i zadowolenia w różnych (najważniejszych) obszarach własnej produktywności w pracy, zarówno z klientem Polakiem jak i tym anglojęzycznym.
7. Poprawność werbalna i niewerbalna niezbędna w budowaniu przyszłej współpracy z klientem anglojęzycznym
8. Podstawy gramatyczno - konwersacyjne niezbędne w skutecznej komunikacji z klientem anglojęzycznym
9. Trening fonetyczny – poprawna wymowa terminów specjalistycznych stosowanych w obsłudze klienta anglojęzycznego
10. Różnice kulturowe w komunikacji z klientem anglojęzycznym
11. Salon optyczny – nazewnictwo elementów w salonie optycznym (stojak, szuflada, stojak wystawowy, terminal, itp.)
12. Wybrane choroby oczu, zaburzenia widzenia obuocznego,
które klienci sygnalizują jeszcze przed wizytą w gabinecie
13. Analiza recept anglojęzycznych oraz innych dok., z którymi zgłaszają się w Polsce pacjenci/klienci anglojęzyczni do salonu optycznego
14. Słownictwo specjalistyczne pozwalające w sposób prosty i konkretny wyjaśnić klientowi, czym jest astygmatyzm, krótkowzroczność, prezbiopia (...), polaryzacja, fotochromy , progresy (...), i wiele innych.


Miejsce szkolenia:
Gdańsk, ul. Piwna ½ siedziba Pomorskiej Izby Rzemieślniczej MŚP


Czas trwania:
23.02.2019, godzina od 9:00 do 18:00


Prowadzący:
Agata Gryc


Cena:
270zł/os. (os. niezrzeszona z Pomorskim Cechem Optyków)
180zł/os. (os. zrzeszona z Pomorskim Cechem Optyków)

W ramach szkolenia, wszyscy uczestnicy otrzymują:

CERTYFIKAT
imienny potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu


CERTYFIKAT
do Salonu Optycznego gotowy do powieszenia w widocznym miejscu, potwierdzający przygotowanie pracowników w
zakresie profesjonalnej obsługi klienta EN


Słownik
ze wszystkimi terminami, które pojawiły się w trakcie szkolenia


Materiały dydaktyczne, do wykorzystania w dniu szkolenia


Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w kursie prosimy o przesłanie maila wraz z danymi i numerem telefonu na adres:
pomorski.cech@wp.pl

Lub telefon pod numer:
602 474 607
Aga_Sullog
 
Posty: 68
Dołączył(a): 21 sie 2016, o 21:50

Powrót do Cechy i stowarzyszenia optyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość