Strona 1 z 3
Czy sklep internetowy udziela gwarancji na okulary?
Napisane:
27 sty 2011, o 11:50
przez omega
Wiadomo nie od dzisiaj że aukcje internetowe oferują wszelkie produkty w niskiej cenie, niższej niż gdziekolwiek indziej, tłumaczone jest to tym że sklep internetowy nie musi płacić czynszu itd. i że marży też nie narzucają, ale komuś to przecież musi się opłacać
. A czy to możliwe żeby produkt który w sklepie kosztuje 800zł. w necie ma promocyjną cenę 200zł. Ja zawsze wnikliwe analizuję każdy zakup przez internet i nigdy nie szukam aż takich obniżek bo to z góry jest podejrzane. Zwracam także uwagę na to czy dostanę gwarancję, oczekuję wykazu punktów serwisowych itd. A jak jest z okularami czy sklep int. wystawia takową? jak wygląda później naprawa w razie potrzeby?
Re: Czy sklep internetowy udziela gwarancji na okulary?
Napisane:
27 sty 2011, o 12:14
przez wiki
Hej ja osobiście nie korzystałam z takiej formy zakupu okularów ale moja bratowa za pośrednictwem internetu kupiła okularki dla swojej córeczki ponieważ była spora obniżka kupiła nawet 3 pary różnych opraw no i pierwsza nie wytrzymała nawet włożenia szkieł, pękła optykowi podczas obróbki do 2 się udało włożyć szkła a 3 nadal leżą i czekają na swoją kolej, bratowej niestety nie udało się zareklamować oprawy w internecie okazało się że jest to uszkodzenie z winy klienta wiec nie wiem czy fakt otrzymania gwarancji w przypadku oprawek ma jakieś znaczenie skoro ktoś inny musi włożyć w nie szkła a to wiąże się w momencie reklamacji z informacją zwrotna iż towar nie podlega gwarancji gdyż doszło do uszkodzenia z winy klienta
Re: Czy sklep internetowy udziela gwarancji na okulary?
Napisane:
28 sty 2011, o 13:20
przez optykSzka
Nawet jeśli otrzymamy gwarancje na okulary z intrnetu i coś nam się stanie z oprawką to, albo otrzymamy odpowiedz że winy użytkownika oprawy, albo odeślemy ją i bedziemy czekać długimi miesiącami na naprawe, ale już nie otzymamy ich z gwarancji.
Re: Czy sklep internetowy udziela gwarancji na okulary?
Napisane:
5 lut 2011, o 09:30
przez OptykAniaM
Gwarancja teoretycznie może być, gorzej jest w praktyce. Z okularami jest tak, że czasem drobnostka nie pozwala na dalsze użytkowanie. Może to być wykręcona śrubka bądź oderwany nosek. I wtedy jest problem bo należałoby zwrócić się tam gdzie zostały zakupione. W salonie optycznym taka usterka zostałaby usunięta w minutę. Warto o tym pomyśleć
Re: Czy sklep internetowy udziela gwarancji na okulary?
Napisane:
2 gru 2011, o 15:08
przez Sklep_Optyczny
Racja,tak zazwyczaj jest ale jeżeli sklep jest dobry i uczciwy to zawsze udziela jakiegoś okresu ochronnego. Chyba że to uszkodzenie z winy samego użytkownika.
Re: Czy sklep internetowy udziela gwarancji na okulary?
Napisane:
2 gru 2011, o 23:30
przez LEMUR
Konsumenta bardziej powinny interesowac przepisy KC a w szczegolnosci art. 556-576
Re: Czy sklep internetowy udziela gwarancji na okulary?
Napisane:
7 lut 2012, o 20:48
przez Sklep_Optyczny
Myślę,że warto byłoby przytoczyć ten przepis na forum w postaci cytatu,tak aby każdy konsument wiedział na czym dokładnie stoi.
Re: Czy sklep internetowy udziela gwarancji na okulary?
Napisane:
7 lut 2012, o 21:14
przez LEMUR
Sklep_Optyczny napisał(a):Myślę,że warto byłoby przytoczyć ten przepis na forum w postaci cytatu,tak aby każdy konsument wiedział na czym dokładnie stoi.
google nie boli
Re: Czy sklep internetowy udziela gwarancji na okulary?
Napisane:
6 mar 2012, o 18:03
przez Sklep_Optyczny
Dzięki Lemur
TYm sposobem zmuszasz mnei do ciężkiej pracy w samych czeluściach wielkiej wyszukiwarki,ale warto wiedzieć takie rzeczy na przyszłosć
Re: Czy sklep internetowy udziela gwarancji na okulary?
Napisane:
24 kwi 2012, o 08:47
przez fajna-brunetka
Tak sobie myślę, że jdynymi przypadami, kiedy zamówiłabym sobie okulary w sklepie internetowym to np awaria dotychczasowych lub zmiana na takie same ale np w innym kolorze- wtedy na podstawie obecnych zamówiłabym identyczny model oprawy i soczewki takie jak dotychczas podajac wszelkie dane, ktore dostałam od optyka- w innym przypadku raczej nie zdecydowalabym sie na taki krok. No i oczywiście musiałabym dopytać o czas realizacji.