martini napisał(a):Witam
Ja spotkałem się ostatnio z przypadkiem że Pan zrobił okulary gdzies w salonie w Wawie (zapłacił za nie sporo kasy)jakieś pół roku temu i przyszedł do nas ponieważ ta oprawa Ray Ban to jedna masakra, farba na zausznikach byla tak bardzo pościerana jak by nosil je juz wiele lat.... Jest duzo opraw ktore sa podobne do Ray Banow i u nas sprzedaje sie ich bardzo dużo i jak narazie takiej sytuacjii nie miałem. Moze ta oprawka byla wadliwa poprostu.....
jeżeli okażą się one wadliwe lub niezgodne z zapewnieniami sprzedawcy, przez dwa lata masz prawo do ich naprawy lub wymiany.
PIT-36 napisał(a):"Bez względu na to, w jakim kraju UE dokonasz zakupu towarów, jeżeli okażą się one wadliwe lub niezgodne z zapewnieniami sprzedawcy, przez dwa lata masz prawo do ich naprawy lub wymiany. W przypadku gdy naprawa lub wymiana w rozsądnym czasie okaże się kłopotliwa lub niemożliwa, możesz zażądać zwrotu pieniędzy lub obniżenia ceny. Gwarantem zawsze jest sprzedawca"
źródłohttp://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_pl.htm
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości