Słuchajcie wspominałam niedawno, że w mojej rodzinie zostały zakupione okulary , niestety nie wydano im, żadnych informacji na temat oprawy ani soczewek no i stał sie problem. Dziewczyna podczas gry w piłke uszkodziła zausznik - na szybko optyk zamontował im jakiś inny zausznik ale doradziłam by poszli tam jeszcze raz i zamówili zauszniki od tej oprawy by nie było różnicy. Optyk powiedział, że owszem jest taka możliwość tylko trzeba dłużej poczekać- no ale niestety, odpowiedni zausznik nie dotarł, zaproponowano im wymianę obydwu zauszników na inne jednak te "inne" nie były w 100% dopasowane. Co najlepsze optyk nawet nie był w stanie powiedzieć co to za producent, uszkodzonego zausznika nie oddał więc na tą chwilę mam dane tylko z jednego zausznika L009 48-18-140 A1- a teraz jak w programie ktokolwiek widział, ktokolwiek wie jeśli ktoś spotkał sie z takim modelem to poprosze o więcej informacji na temat oprawy i możliwości zamówienia zausznika- jeśli w krótkim czasie nie będzie wiadomo co to za oprawa to czeka ich nowy wydatek.
Czego w tej sytuacji mogą oczekiwac od optyka który nie poinformował,że nie bedzie możliwośi zamówienia części wymiennych?czy sam paragon wystarczy do złożenia reklamacji? i jak najlepiej napisać ta reklamację bo uszkodzenie było z winy użytkownika tylko problem jest z domówieniem cześci?
będę wdzięczna za wszelkie rady!