problem z zam贸wieniem cz臋艣ci do oprawy
Napisane: 2 lip 2013, o 10:04
S艂uchajcie wspomina艂am niedawno, 偶e w mojej rodzinie zosta艂y zakupione okulary , niestety nie wydano im, 偶adnych informacji na temat oprawy ani soczewek no i sta艂 sie problem. Dziewczyna podczas gry w pi艂ke uszkodzi艂a zausznik - na szybko optyk zamontowa艂 im jaki艣 inny zausznik ale doradzi艂am by poszli tam jeszcze raz i zam贸wili zauszniki od tej oprawy by nie by艂o r贸偶nicy. Optyk powiedzia艂, 偶e owszem jest taka mo偶liwo艣膰 tylko trzeba d艂u偶ej poczeka膰- no ale niestety, odpowiedni zausznik nie dotar艂, zaproponowano im wymian臋 obydwu zausznik贸w na inne jednak te "inne" nie by艂y w 100% dopasowane. Co najlepsze optyk nawet nie by艂 w stanie powiedzie膰 co to za producent, uszkodzonego zausznika nie odda艂 wi臋c na t膮 chwil臋 mam dane tylko z jednego zausznika L009 48-18-140 A1- a teraz jak w programie ktokolwiek widzia艂, ktokolwiek wie je艣li kto艣 spotka艂 sie z takim modelem to poprosze o wi臋cej informacji na temat oprawy i mo偶liwo艣ci zam贸wienia zausznika- je艣li w kr贸tkim czasie nie b臋dzie wiadomo co to za oprawa to czeka ich nowy wydatek.
Czego w tej sytuacji mog膮 oczekiwac od optyka kt贸ry nie poinformowa艂,偶e nie bedzie mo偶liwo艣i zam贸wienia cz臋艣ci wymiennych?czy sam paragon wystarczy do z艂o偶enia reklamacji? i jak najlepiej napisa膰 ta reklamacj臋 bo uszkodzenie by艂o z winy u偶ytkownika tylko problem jest z dom贸wieniem cze艣ci?
b臋d臋 wdzi臋czna za wszelkie rady!
Czego w tej sytuacji mog膮 oczekiwac od optyka kt贸ry nie poinformowa艂,偶e nie bedzie mo偶liwo艣i zam贸wienia cz臋艣ci wymiennych?czy sam paragon wystarczy do z艂o偶enia reklamacji? i jak najlepiej napisa膰 ta reklamacj臋 bo uszkodzenie by艂o z winy u偶ytkownika tylko problem jest z dom贸wieniem cze艣ci?
b臋d臋 wdzi臋czna za wszelkie rady!