Kompleksowa Obsługa Klienta Anglojęzycznego, Gdańsk 28.03.20

Cechy optyczne, stowarzyszenia optyczne, organizacje zrzeszające optyków.

Kompleksowa Obsługa Klienta Anglojęzycznego, Gdańsk 28.03.20

Postprzez Aga_Sullog » 29 sty 2020, o 11:50

Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie z AGATĄ GRYC!

Już 28 marca 2020 odbędzie się kolejna edycja szkolenia, pt.:

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA ANGLOJĘZYCZNEGO W SALONIE OPTYCZNYM

W trakcie szkolenia będą poruszane takie zagadnienia jak:

- SYMPTOMS, SIGNS (objawy, z jakimi może zgłosić się do nas klient/pacjent anglojęzyczny);

- SŁOWNICTWO SPECJALISTYCZNE związane z soczewkami kontaktowymi;

- SŁOWNICTWO SPECJALISTYCZNE związane z soczewkami okularowymi, powłokami itp.;

- SŁOWNICTWO SPECJALISTYCZNE związane z typami opraw, materiałami, z których je wykonano;

- SŁOWNICTWO SPECJALISTYCZNE związane z typem karnacji, kształtem twarzy klienta itp.;

- TECHNIKI JĘZYKOWE budujące zaufanie klienta anglojęzycznego

- KOŁO SPRZEDAŻY (SALE CIRCLE) - narzędzie coachingowe, które pokazuje mocne i słabe strony doradcy klienta oraz obszary do dalszego rozwoju;

- BUDOWANIE WIĘKSZEJ ŚMIAŁOŚCI I OTWARTOŚCI pracowników w kontakcie z klientem anglojęzycznym;

- TRENING FONETYCZNY;

- NAUKA JĘZYKA "W KONTEKŚCIE" poprzez odegranie krótkich scenek.



Zapisz się już dziś! Ilość miejsc ograniczona!

Miejsce szkolenia:
Gdańsk, ul. Piwna ½ siedziba Pomorskiej Izby Rzemieślniczej MŚP, s. 215A

Czas trwania:
28.03.2020, w godzinach od 09:30 do 17:30

Prowadzący:
Agata Gryc

Agata Gryc jest absolwentką Neurolingwistyki i Neofilologii oraz Studiów Kształcenia Tłumaczy Specjalistycznych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Metodyki i Glottodydaktyki Nauczania Języka Drugiego Osób Dorosłych na Uniwersytecie Wrocławskim.

Cena:
199 zł dla osób zrzeszonych w PCO
299 zł dla osób niezrzeszonych w PCO

W ramach szkolenia, wszyscy uczestnicy otrzymują:

CERTYFIKAT
imienny potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu

CERTYFIKAT
do Salonu Optycznego gotowy do powieszenia w widocznym miejscu, potwierdzający przygotowanie pracowników w
zakresie profesjonalnej obsługi klienta EN

SŁOWNIK
ze wszystkimi terminami, które pojawiły się w trakcie szkolenia

Materiały dydaktyczne, do wykorzystania w dniu szkolenia



Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w kursie prosimy o przesłanie maila wraz z danymi i numerem telefonu na adres:

pomorski.cech@wp.pl
agatagryc.evs@gmail.com

Szczegóły pod numerem telefonu:
602 474 607
Aga_Sullog
 
Posty: 68
Dołączył(a): 21 sie 2016, o 21:50

Powrót do Cechy i stowarzyszenia optyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości