Obsługa klienta anglojęzycznego - 23.02.2019, Gdańsk
Napisane: 29 sty 2019, o 22:40
O czym będzie mowa...
1. Indywidualne podejście do klienta anglojęzycznego z naciskiem na różnice kulturowe i mowę ciała
2. Symptoms, signs - objawy z jakimi zgłaszają się pacjenci (np.
swelling, bad itching, follicular bumps, etc.)
3. SÅ‚ownictwo specjalistyczne zwiÄ…zane z
soczewkami (fitting lenses, permeability, lubricity, wettability, etc.))
4. Słownictwo specjalistyczne związane z soczewkami okularowymi (rodzaje korekcji okularowej, powłoki, części składowe okularów w EN, terminy EN przydatne w naprawie oprawy, np. dogiąć zausznik, wyregulować noski, itp.)
5. Techniki językowe EN budujące zaufanie klienta anglojęzycznego
6. Koło sprzedaży/produktywności – bardzo skuteczne narzędzie w psychologii biznesu, celem tego ćwiczenia jest uzmysłowienie sobie poziomu satysfakcji i zadowolenia w różnych (najważniejszych) obszarach własnej produktywności w pracy, zarówno z klientem Polakiem jak i tym anglojęzycznym.
7. Poprawność werbalna i niewerbalna niezbędna w budowaniu przyszłej współpracy z klientem anglojęzycznym
8. Podstawy gramatyczno - konwersacyjne niezbędne w skutecznej komunikacji z klientem anglojęzycznym
9. Trening fonetyczny – poprawna wymowa terminów specjalistycznych stosowanych w obsłudze klienta anglojęzycznego
10. Różnice kulturowe w komunikacji z klientem anglojęzycznym
11. Salon optyczny – nazewnictwo elementów w salonie optycznym (stojak, szuflada, stojak wystawowy, terminal, itp.)
12. Wybrane choroby oczu, zaburzenia widzenia obuocznego,
które klienci sygnalizują jeszcze przed wizytą w gabinecie
13. Analiza recept anglojęzycznych oraz innych dok., z którymi zgłaszają się w Polsce pacjenci/klienci anglojęzyczni do salonu optycznego
14. Słownictwo specjalistyczne pozwalające w sposób prosty i konkretny wyjaśnić klientowi, czym jest astygmatyzm, krótkowzroczność, prezbiopia (...), polaryzacja, fotochromy , progresy (...), i wiele innych.
Miejsce szkolenia:
Gdańsk, ul. Piwna ½ siedziba Pomorskiej Izby Rzemieślniczej MŚP
Czas trwania:
23.02.2019, godzina od 9:00 do 18:00
ProwadzÄ…cy:
Agata Gryc
Cena:
270zł/os. (os. niezrzeszona z Pomorskim Cechem Optyków)
180zł/os. (os. zrzeszona z Pomorskim Cechem Optyków)
W ramach szkolenia, wszyscy uczestnicy otrzymujÄ…:
CERTYFIKAT
imienny potwierdzajÄ…cy uczestnictwo w szkoleniu
CERTYFIKAT
do Salonu Optycznego gotowy do powieszenia w widocznym miejscu, potwierdzający przygotowanie pracowników w
zakresie profesjonalnej obsługi klienta EN
SÅ‚ownik
ze wszystkimi terminami, które pojawiły się w trakcie szkolenia
Materiały dydaktyczne, do wykorzystania w dniu szkolenia
Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w kursie prosimy o przesłanie maila wraz z danymi i numerem telefonu na adres:
pomorski.cech@wp.pl
Lub telefon pod numer:
602 474 607
1. Indywidualne podejście do klienta anglojęzycznego z naciskiem na różnice kulturowe i mowę ciała
2. Symptoms, signs - objawy z jakimi zgłaszają się pacjenci (np.
swelling, bad itching, follicular bumps, etc.)
3. SÅ‚ownictwo specjalistyczne zwiÄ…zane z
soczewkami (fitting lenses, permeability, lubricity, wettability, etc.))
4. Słownictwo specjalistyczne związane z soczewkami okularowymi (rodzaje korekcji okularowej, powłoki, części składowe okularów w EN, terminy EN przydatne w naprawie oprawy, np. dogiąć zausznik, wyregulować noski, itp.)
5. Techniki językowe EN budujące zaufanie klienta anglojęzycznego
6. Koło sprzedaży/produktywności – bardzo skuteczne narzędzie w psychologii biznesu, celem tego ćwiczenia jest uzmysłowienie sobie poziomu satysfakcji i zadowolenia w różnych (najważniejszych) obszarach własnej produktywności w pracy, zarówno z klientem Polakiem jak i tym anglojęzycznym.
7. Poprawność werbalna i niewerbalna niezbędna w budowaniu przyszłej współpracy z klientem anglojęzycznym
8. Podstawy gramatyczno - konwersacyjne niezbędne w skutecznej komunikacji z klientem anglojęzycznym
9. Trening fonetyczny – poprawna wymowa terminów specjalistycznych stosowanych w obsłudze klienta anglojęzycznego
10. Różnice kulturowe w komunikacji z klientem anglojęzycznym
11. Salon optyczny – nazewnictwo elementów w salonie optycznym (stojak, szuflada, stojak wystawowy, terminal, itp.)
12. Wybrane choroby oczu, zaburzenia widzenia obuocznego,
które klienci sygnalizują jeszcze przed wizytą w gabinecie
13. Analiza recept anglojęzycznych oraz innych dok., z którymi zgłaszają się w Polsce pacjenci/klienci anglojęzyczni do salonu optycznego
14. Słownictwo specjalistyczne pozwalające w sposób prosty i konkretny wyjaśnić klientowi, czym jest astygmatyzm, krótkowzroczność, prezbiopia (...), polaryzacja, fotochromy , progresy (...), i wiele innych.
Miejsce szkolenia:
Gdańsk, ul. Piwna ½ siedziba Pomorskiej Izby Rzemieślniczej MŚP
Czas trwania:
23.02.2019, godzina od 9:00 do 18:00
ProwadzÄ…cy:
Agata Gryc
Cena:
270zł/os. (os. niezrzeszona z Pomorskim Cechem Optyków)
180zł/os. (os. zrzeszona z Pomorskim Cechem Optyków)
W ramach szkolenia, wszyscy uczestnicy otrzymujÄ…:
CERTYFIKAT
imienny potwierdzajÄ…cy uczestnictwo w szkoleniu
CERTYFIKAT
do Salonu Optycznego gotowy do powieszenia w widocznym miejscu, potwierdzający przygotowanie pracowników w
zakresie profesjonalnej obsługi klienta EN
SÅ‚ownik
ze wszystkimi terminami, które pojawiły się w trakcie szkolenia
Materiały dydaktyczne, do wykorzystania w dniu szkolenia
Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w kursie prosimy o przesłanie maila wraz z danymi i numerem telefonu na adres:
pomorski.cech@wp.pl
Lub telefon pod numer:
602 474 607