przez zez_ukryty » 7 kwi 2011, o 12:45
Justin napisała wcześniej, że co zrobi Pani jak okulary się popsują? Przyjdzie Pani do optyka, żeby chociażby je wyprostować a wtedy optyk powie "niech Pani idzie tam gdzie je Pani robiła/kupiła" . A oprawa z internetu. Wiadomo, optyk może zamówić niekiedy taką samą oprawę jak ta, która się np. Pani popsuła ale czemu ma to robić? Skoro nie kupiła jej Pani u niego. Dlatego też czasem optycy nie biorą odpowiedzialności za oprawę przynoszoną przez klienta, bądź kupioną gdzie indziej nawet taką samą. Bo oprawa to tylko rzecz materialna, kawałek metalu i plastiku, który może się zniszczyć/złamać etc. przy obróbce. Oczywiście nie mówię, że nie znajdzie Pani optyka, który nie zamówi Pani takiej oprawy bądź chociaż jednego do niej elementu ale będzie musiał za to wziąć pieniądze (nie ważne czy awaria nastąpiła z winy klienta czy ma oprawa jakąś wadę fabryczną np. schodzi farba), tyle by nie robić tego charytatywnie. Ogólnie to jest trochę nie fair - kupie tam gdzie mam taniej a do innego pójdę naprawiać. A najczęściej jeżeli robi Pani całe okulary w jednym miejscu, wszelakie poprawki, prostowania etc ma Pani nieodpłatnie. Tu też wchodzi w rachubę głupia reklamacja - coś się uszkodziło to i nóż widelec optyk po konsultacji z dostawcą da Pani nowy element nieodpłatnie bądź całą oprawę. A wiadomo na Allegro gwarancja na większość rzeczy jest door-to-door - Czyli musi Pani na własny koszt odesłać przedmiot do Sprzedawcy. Czy warto tak się z tym partolić?