przez fajna-brunetka » 5 lut 2013, o 14:08
Faktycznie czasem optycy są uprzedzeni do oprawy kupionej u innego optyka, u mnie w mieście były plotki, że pewien optyk bardzo niechętnie zgodził się na wstawienie soczewek do oprawy kupionej u innego, ale już na wstepie wspominał że mogą powstać pęknięcia itp i co sie okazało- oprawa roztała porozrywana przez zbyt duże soczewki, chcieli to zgonić na winę oprawy jednak podczas oględzin stwierdzono uszkodzenie materiału podczas nieodpowiedniego montażu soczewek. Nie mam pojecia czemu dochodzi do takich sytuacji? czy miał nadzieję, że to da złą opinie innemu salonowi? czy nie liczył sie z faktem, że bedzie musiał ponieść konsekwencje złego montażu? mógł odmówic usługi, a kiedy sie zgodził to odpowiada za swoją pracę. Czy w tycz czasach na prawdę nie zależy firmom na zadowoleniu Klienta?